loading...
مجله تفریحی سرگرمی پانیذیها
mehdi-panizgroup بازدید : 101 نظرات (0)
جستجوگر پیشرفته



بر روی پشت بخوابید: یک آکادمی امریکایی در زمینه پوست مدعی است که نحوه و شکل خاص خوابیدن در شب منجر به پیدایش خطوطی در صورت می شود که به آن خطوط خواب می گویند. چروکهایی که در سطح پوست ترسیم شده و زمانیکه از خواب بیدارمی شوید از بین نمی رود. خوابیدن بر پهلو چروکهای روی گونه و چانه را افزایش می دهد. و خوابیدن بر شکم باعث چروک روی پیشانی می شود. بنابر این به منظور کاهش چروک ها بهتر است بر روی پشت بخوابید.

ماهی بیشتری بخورید به خصوص ماهی قزل آلا
ماهی ها به خصوص ماهی قزل آلا سرشار از پروتئین است . یکی از مواد اصلی ساختمانی برای پوست.همچنین ماهی ها منبعی ضروری و سرشار از اسید چرب امگا ۳ می باشد . این اسید چرب باعث پروردن پوست و جوانی و شادابی آن می گردد. و چروک های پوست را کاهش می دهد.

برای مطالعه چشمان خود را ریز نکنید! بلکه از عینک مطالعه استفاده کنید.

حرکت های تکرار شونده ماهیچه های صورت -مثل همین ریز کردن چشم هنگام مطالعه برای بهتر دیدن- باعث خسته کردن ماهیچه ها ی صورت و در نتیجه پیدا شدن شیارهایی در سطح زیر پو ست می گردد. این شیار ها سرانجام تبدیل به چین و چروک می شود. بنابراین چشمان خود را گشاده نگه دارید. و اگر نیاز به عینک مطالعه دارید حتما از آن استفاده کنید. و به منظور محافظت پوست دور چشم از آسیب های نور خورشید از عینک آفتابی استفاده کنید.

از اسیدهای آلفا- هیدروکسی بر روی پوست استفاده کنید.
این اسیدهای طبیعی سلولهای پوستی مرده سطحی را می زداید و باعث کاهش خطوط و چروک های سطحی پوست صورت می شود به خصوص چروکها و خطوط دور چشم. شواهد جدید نشان میدهد که استفاده از این ماده با غلظت بالا تولید کلاژن را تحریک می کند.

صورت خود را بیش از اندازه نشویید.

گردآوری: پایگاه تفریحی آلامتو


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
:: بازدید : 0
:: ارسال شده در: آرایش و زیبایی ,
نویسنده
نویسنده : مهدی
تاریخ : [جمعه 07 تير 1392 ] [ 16:52]
تاریخ
 

 

شادابی مو,سلامت مو, رشد طبیعی مو

 

برخی گیاهان برای تقویت و رشد طبیعی مو بسیار مفید است و بر خلاف کالاهای بهداشتی شیمیایی، هیچ گونه عارضه جانبی ندارد.

 

از جمله این گیاهان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

حنا: در صورت مصرف منظم، نتیجه فوق العاده ای به دست خواهید آورد: این گیاه خواص متعددی دارد، سفیدی مو را با رنگ خود می پوشاند، خاصیت ضد شوره دارد، به روند رشد مو سرعت می بخشد. اما از آن جا که می تواند باعث خشکی مو شود، قبل از استفاده به آن ماست اضافه کنید.

 

آلوئه ورا:  ژل آلوئه ورا خاصیت مرطوب کننده و حالت دهنده دارد.

 

بابا آدم: این گیاه، اکسیر مو به حساب می آید و حاوی اسید چربی است که روند گردش خون را در سر بهبود می بخشد. این امر باعث رشد مو می شود. این گیاه تقویت کننده پیاز مو است.«فیتوسترولز» و «سیلیکا»ی موجود در آن التهاب پوست سر را برطرف می کند.

 

بابونه: نرم کننده و براق کننده مو است.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
:: بازدید : 0
:: ارسال شده در: آرایش و زیبایی ,
نویسنده
نویسنده : مهدی
تاریخ : [پنجشنبه 06 تير 1392 ] [ 14:50]
تاریخ
 

 

ضد آفتاب رنگی,ضد آفتاب ,کرم ضد آفتاب رنگی

 

حداقل پوشش ضد آفتاب ها برای جلوگیری از پیری پوست و ایجاد لك و چروك 25 یا 30 است.

 

دکتر محمد گلشنی گفت: برخی از افراد ترجیح می دهند به دلیل وجود اسكار(جای زخم یا جوش) و لك در پوست صورت از كرم های ضدآفتاب رنگی استفاده كنند كه مصرف این نوع كرم ها هیچ گونه آسیبی به پوست آن ها وارد نمی كند.

 

محمد گلشنی افزود افراد باید از كرم های ضد آفتابی استفاده كنند كه پروانه تولید در داخل كشور را داشته باشد یا كرم های خارجی، پروانه واردات را اخذ كرده باشد. گلشنی عیار محافظتی (SPF) برای كرم های ضدآفتاب را بین 25 تا 30 دانست و افزود: حداقل پوشش ضد آفتاب ها برای جلوگیری از پیری پوست، ایجاد لك و چروك 25 یا 30 است و بالاتر از این عیار حفاظتی یعنی بین 30 تا 100 فرقی با عیار های 25 تا 30 ندارد. وی اضافه كرد: برخی از تبلیغات مبنی بر اینكه ضد آفتاب های دارای عیار حفاظتی بالاتر از 30 در محافظت از پوست موثر است، تبلیغات كارخانه ای است و از نظر علمی و پزشكی تفاوتی بین این عیارها برای جذب اشعه خورشید وجود ندارد.

منبع : irna.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برترین مرجع دانلود فیلم-بازی -جوک واس ام اس -منطبق برقوانین جمهوری اسلامی ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برترین انیمیشن ازدیدگاه شماکدامست
    برترین انیمیشن ازدیدگاه شماکدامست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1019
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 241
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 4,409
  • بازدید سال : 31,066
  • بازدید کلی : 220,512
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تو حق نداري-نديم

    كداهنگ براي وبلاگ

    تماس با ما

    ابزار تماس با ما

    ابزار منو ثابت

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    کد جستجوگر گوگل
    نام شما :
    ايميل شما :
    نام دوست شما:
    ايميل دوست شما:

    Powered by 20Tools

    يه مدته-علي زارعي

    مرجع اموزش .تفریح .مد .ارایش. طنز Thank you for setting up Lobby at EveryWhereChat.com. Below you will find your chat room code to cut and paste to your website. You will also find a link that you can use if you want a direct link to your chat room. If you have any questions please contact us. Our chat rooms are free. Please help us by sharing our service with your friends. Use the Share button below. Share | Become a fan of us on Facebook! http://www.facebook.com/everywherechat Add the code below to place Lobby on your own website. EveryWhereChat Free Flash Chatrooms
    Add the code below to place Lobby on your Facebook page. Instructions: After you have copied the code to your site follow the instrutions below to register your chat room. Load the webpage that you pasted your chat room code on. Sign on to the chat room with a nickname you want to use ( some names may be taken) After loading your chat room, double click your name in the member's list to register it. Now that your name is registered you can click on the Room Settings button at the top of the chat to register your room. Your room is now registered, use the Room Settings button to add moderators or change settings. copyright 2008 © everywherechat.com - Contact By using this website you agree to these terms of use, and confirm that you are at least 14 years of age.